"Vuodet opettavat paljon sellaista, mistä päivät eivät tienneet mitään"-R.W.Emerson

perjantai 9. maaliskuuta 2012

Tunnustuksia!

Kiitos Kahlaajatytölle sydäntä lämmittävästä tunnustuksesta. Tunnustus on blogini ensimmäinen ja ehkä siksi olen niin otettu, että se on minulle annettu.


1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.   

2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi. 

3) Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle.

 
Tarkoituksena olisi kertoa 7 satunnaista faktaa itsestäni. Hetken miettimisen jälkeen päätin kertoa sellaisia seikkoja, joista ehkä joku voisi minut tunnistaakin, mutta en anna sen häiritä itseäni. Toki olisi kiva tietää, jos joku tuttuni minut on tunnistanut.

Aloitetaan.

1. Mieheni on Brittiläinen, joten kyseisessä saarivaltiossa tulee vierailtua vuosittain, joskus useammankin kerran. Seuraavaan visiittiin on aikaa kolmisen viikkoa.

2. Edellisestä kohdasta johtuen, puhumme kotona englantia. Mieheni osaa sen verran suomea, kuin mitä turistit yleensä osaavat, kirosanat ja muutaman fraasin.

3. Lapsestamme tulee siis kaksikielinen. Äiti puhuu suomea ja isä englantia. En voi kuvitella suloisempaa kuin pikkuisen sanovan ensimmäisen kerran ”daddy”.

4. Olemme jo valinneet lapsellemme nimen sekä kummit. Brittiläiseen tapaan nimi paljastetaan heti synnytyksen jälkeen (meidän tapauksessa varmasti jo aikaisemmin).

5. Minulla on kuusi sisarusta ja he ovat tehneet minusta tädin kaksikymmentäkaksi kertaa.

6. Olen terve kuin pukki. Sairastelen hyvin harvoin. Kuumeesta muistan kärsineen ainoastaan kerran aikuisiällä. Viimeksi olen ollut sairas vuoden 2011 tammikuussa, ja silloinkin sairastin flunssan lomallani.

7. Olen aikuisikäni toisessa työpaikassani sekä toisessa parisuhteessani. Tästä voi päätellä, että tutut ja turvalliset rutiinit ovat minulle tärkeitä ja ohjaavat elämääni. Mieheni on enemmän spontaanimpi, joten se tuo toisinaan mukavaa vaihtelua elämään (- kunhan vain ei liikaa… wink).


Kas niin, siinä ne. Olipas yllättävän vaikeaa!

Tunnustus tulee laittaa eteenpäin, mutta minä laitan sen vain muutamalle blogille:

Ihmemaassa

Pienen pientä nyyttiä odotellen

Uusia askeleita

Varjoista valoihin

Äpylit ja päpylit

 
Sattumoisin kaikki listaamani blogit ovat plussaneita ja vauvaa odotetaan saapuvaksi syksyllä, samoin kuin meilläkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yhteistä matkaa takana

Daisypath Anniversary tickers

Onnentäyttymystä odotellessa

Lilypie First Birthday tickers