"Vuodet opettavat paljon sellaista, mistä päivät eivät tienneet mitään"-R.W.Emerson

keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Raskaana

Minä olen raskaana. Minä. Olen. Raskaana.

Uskomatonta!

Olen yhtäaikaa pölmästynyt, hämmentynyt, epäuskoinen, pelokas, toiveikas, iloinen, innostunut, mutta ennen kaikkea olen onnellinen!

Varhaisultra on varattuna 8. viikolle. Nyt vaan toivotaan, että silloin vielä on tarvetta sille...

Niin kauan olemme odottaneet, toivoneet ja yrittäneet. Pyydän, anna tämän tapahtua meille!



Samaan hengenvetoon olen todella pahoillani kaikkien muiden puolesta. Itsekin tiedän sen kateuden tunteen, kun muut ilmoittavat uutisistaan, ja se on ihan ok, se on ymmärrettävää. Toivon, että teidän aika tulee yhtä yllättäen ja pian, kun se tuli minun kohdallani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yhteistä matkaa takana

Daisypath Anniversary tickers

Onnentäyttymystä odotellessa

Lilypie First Birthday tickers