"Vuodet opettavat paljon sellaista, mistä päivät eivät tienneet mitään"-R.W.Emerson

lauantai 28. huhtikuuta 2012

Tunnustuksia vol. 2


Kiitos Kookokselle tästä!
 
The Rules
1. Nominate 15 fellow bloggers.
2. Inform the bloggers of their nominations.
3. Share 7 random facts about yourself.
4. Thank the blogger who nominated you.
5. Add the Versatile Blogger Award picture to your blog post.

Tällä kertaa en laitakaan tunnustusta eteenpäin (laiskuuttani!), vaan tunnustuksen voi jokainen halutessaan kopioida blogiinsa ja jakaa 7 sattunnaista faktaa itsestään. Tässä minun faktani:
 

1. Pelkään hysteerisesti kaiken maailman hyönteisiä ja ötököitä: leppäkertuista ja perhosista alkaen, ampiaisiin ja mehiläisiin.

2. Olen aamun virkku ja illan torkku. Mieheni taas on päinvastainen.

3. Olen aina ollut lapsenkasvoinen. Nuorempana ärsytti kun aina luultiin teiniksi, ei ärsytä enää.

4. Minulla ei ole minkäänlaisia allergioita.

5. Katson luvattoman paljon TV:tä. Lempisarjojani ovat: Täydelliset naiset, Greyn anatomia, Criminal minds, Mentalist, Moderni perhe, Puumanainen, House ja tässä vain muutamia luetellakseni...

6. Nautin kun joku kampaa hiuksiani. Joskus pyydän sisaruksien lapsia leikkimään kampaajaa, jolloin minä olen asiakas (tietenkin!) ja he kampaajia. Ah, niin ihanaa. Tietenkin kampaajakäynneistä täytyy aina pulittaa euro tai kaksi...:)

7. Lapsena toimin mallina muotinäytöksissa. Ikävä kyllä tuo mallimaisuus ei ole seurannut minua aikuisikään...:)


Näiden myötä haastan kaikki kertomaan itsestään muutaman satunnaisen seikan!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Yhteistä matkaa takana

Daisypath Anniversary tickers

Onnentäyttymystä odotellessa

Lilypie First Birthday tickers