"Vuodet opettavat paljon sellaista, mistä päivät eivät tienneet mitään"-R.W.Emerson

maanantai 10. kesäkuuta 2013

Äitiyslomalla!

Tänään on virallisesti äitiyslomani ensimmäinen päivä. Minä. Äitiyslomalla? Absurdia.
Onneksi olen edeltävien viikkojen aikana saanut tehtyä aikalailla kaiken mitä olin suunnitellutkin ennen vauvan tuloa tehtäväksi, niin nyt voin tosissaan alkaa rauhoittumaan ja nauttimaan lomasta: levätä silloin kun tuntuu siltä, lukea kirjaa, viettää aikaa miehen kanssa, katsoa viime syksynä tallentamani Sinkkuelämää -tuotantokausi, tavata ystäviä, ylipäätään tehdä kaikkea mieluista. -Koska kohtahan siihen ei ole enää aikaa, niin kaikki tuntuu toitottavan...:)

Viikonloppuna lahjoin miestäni isyyspakkauksella, jonka olin hänelle koonnut:
 
Kokosin tavarat SpiderMan-laatikkoon, josta saa myöhemmin
pikkuselle lelukorin
 


Paketin sisältöä..



 
Daddy oli pakkauksesta valtavan otettu ja ylpeä, minun ihana, rakas mieheni! <3
 
 


4 kommenttia:

  1. Mahtava tuo pakkaus! Hieno teema ja kaikki! Nautihan äitiyslomasta ja kiireettömyydestä :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Olen kyllä ottanut rauhallisesti, levännyt ja ollut vaan! Kohta sitä saa varmasti taas olla menossa tukka putkella! :)

    VastaaPoista
  3. Hyvää äitiyslomaa :) pian teilläkin on pieni maailmassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Päivät kuluvat kuin siivillä! Ennen kuin huomaankaan, pikkuinen on täällä, hui! :)

      Poista

Yhteistä matkaa takana

Daisypath Anniversary tickers

Onnentäyttymystä odotellessa

Lilypie First Birthday tickers